2010, del V


I September hamnade kameran på hyllan igen, eftersom skolan var i full gång.
Vi fick nya soffor i skolan som har användts flitigt, minst sagt till att sova på. Johanna försökte skriva på tavlan men misslyckades ganska grovt.
Jag och mina spindelvänner kilade stadigt och jag fick dammsuga upp minst tre varje dag. Vaknade en gång av ett sms och såg att det satt en 1 dm från mitt huvud - panik. Simon sov så jag kunde inte dammsuga upp den, vilket ledde till att jag hade två val:
1. Låta den sitta kvar
2. Ta den med papper och döda den.
Jag valde alternativ två, som tur var, men fan vad det är vidrigt när man känner hur dom spricker mellan fingrarna på en.
Resten av bilderna är från våran exkursion, som var ganska misslyckad, och skittråkig. Eller, arbetet i sig var skittråkigt, vi hade rätt kul, som ni kan se.

I Oktober fotade jag Linnéa när det var dimmigt, med mitt nya objektiv. Nöjd tjej.
Det var jättefint väder, men började bli lite smått kallt.
Jag hängde mycket hos min man, matade hans kossor osv.
Var även på Kungsmässan och fick min bok signerad av självaste Bella! Jag har, tro det eller ej, inte läst färdigt än, men det jag läst hittills är riktigt bra faktiskt. Det är inget superavancerat språk direkt, men man förstår vad hon vill säga, och en del hjälper faktiskt. Jag tror att det är många tjejer som haft, och kommer ha, glädje av den i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0