2010, del III


I Juli var sommarlovet i full gång och jag tror inte att jag satt still en sekund.
Jag hängde hos Elin, var på Smarholmen och grillade, drog även en sväng till Frillesås med lite grill.
Jag och Jessika gick på Lars Winnerbäck där även Melissa Horn hängde, lika bra som alltid. Som alla de andra gångerna stod jag och lipade till Hugger i sten, Elegi och Du hade tid. Bäst helt enkelt.
Jag, Linnéa och Elin tog oss ut till Stättared och paddlade kanot. Eller, efter att först ha gått fel i skogen i en timma så paddlade vi i en kvart och sedan parkerade vi oss på en klippa där vi solade nakna och lite sånt.
Det blev Gothia och min brors lag gick riktigt långt, kul! Jag hängde på Subway så mycket att dom kände igen mig..
Jag och Linnéa drog till Lotta på Liseberg och träffade Hasse. Vi åkte till Gällinge och hälsade på Camilla och Anders.
Sedan var det Åsakalaset som vi firade med lite käk hos LP med de klassiska matbilderna till. Vi hamnade tillslut på min altan med en flaska vin. Minnesvärd kväll faktiskt.
Vi tog en tripp till Bohuslän som inte varade så länge då vädret ville annorlunda, men det var fint så länge det varade. Vi använde båten en del också, därav de snygga bilderna på min mor och bror.

Som sagt. I Juli flängde jag mer än vanligt. Jag hann med allt detta, och lite till, på en månad, vilket är rätt bra jobbat, men livet ägde faktiskt då.

Kommentarer
Postat av: k

hm, hade förträngt det där med hasse och hans skylt på lotta. men, nä.

2011-01-06 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0