Årsresumé 2011

Det är väl dags att göra någon form av årssammanfattning antar jag, sista dagen på året och allt, så, here we go:

Januari

I januari var det fortarande hur mycket snö som helst. Linnéa fyllde år och tog körkort. Jag var sjuk om jag minns rätt.

Februari

I februari firade vi Elin, som hade fyllt år redan i januari. Jag åkte skidor en vecka, det var nog det kallaste jag vart med om. Mådde inget vidare, stannade hemma från backen flera dagar, varav en slutade med att jag låg och grät hela dagen efter att ha sett på Dear John. Axel åkte till Indien. Om jag minns rätt var det här jag flyttade hemifrån en stund. Kan ha vart i mars också..

Mars

Fick ett infall i mars och klippte av mig halva mitt hår. Vi höll på med ett projekt i bilden som jag älskade, men som min lärare brutaldissade. Blev plötsligt väldigt kreativ angående mina smycken, och så har vi ju resan till Sälen och NV-festen. Jag blir helt till mig av kärlek när jag kollar på bilderna. Har verkligen världens finaste vänner.

April

I april så blev det fest hemma hos mig på påsk, samma dag som jag och Axel gjorde slut. Det var en pärs. Mådde verkligen inte bra.
Vi drog årets första grill på smarholmen.

Maj


I maj konfirmerade min fina kusin sig, och sedan kom värmen och vi åkte båt. Finns inget bättre. Jag läste en del böcker också, och så var jag redigt nöjd med mitt hår.

Juni






I juni så gick min fina bror och min fina kusin ur nian. Kunde inte vart mer stolt. Vi kickade igång sommaren med studenter. Jag var på Liseberg och provåkte Atmosfear, värsta jag gjort i hela mitt liv. Jag åkte mer båt och grillade massor. Hängde lite hemma hos mig med fina. Grillade hos Joss. Gick otaliga promenader med världens bästa. Firade midsommar och träffade Philip. Spenderade de flesta dagarna på min ö, solade och blev brun.

Juli




Med juli så kom min och Bennis resa till New York. Bästa. Jag fortsatte att åka båt och gick på en dålig fest på Tölögården också.

Augusti







Kom hem från USA med en iPhone, och där med glömde jag nästan bort min kamera.
Jag upptäckte i alla fall att jag överkonsumerar skor. Jag åt middag hos Lisa. Hängde med Rasmus. Firade Joss födelsedag med muffins och en vindsnurra som inte snurrade. Gjorde mitt bästa skoköp någonsin och använde mina nya från New York. Hade lite folk hemma. Posade i camen. Var jävligt förvirrad och mådde sådär.

September








I september så hängde jag på körskolan, var på utflykter med skolan, hade jävligt roligt i skolan, mjölkade det sista ur sommarn, gick i regn, var på randomfest, köpte choklad till extrapris, tog självporträtt och gick på NV-fest.

Oktober








Med oktober kom min födelsedag, en hel del fest, massa fina presenter, en bil, bowling, alfapet, Renée i peruk och en helt ny frisyr!

November



Den första november tog jag mitt efterlängtade körkort!! Då gick vi på bio och såg Tintin. Lite senare så hängde vi på Valand när Alex spelade, jag hängde på sjöarn och på Jul på Liseberg, och så bakade jag och Frida världens finaste cupcakes.

December








December har mest inneburit mat för min del. Det började fint med att vi gjorde ett pepparkakshus den 1 december (som dock har rasat nu), fortsatte med en kickass utgång med Joss och Frida, firande av Hanna, finaste förtidsjulklapparna, Annie och Amelies föreställning, lucia, storstädning av mitt rum, Annandagsbandy och nu är det bannemig snart slut.

Tror aldrig jag mått så dåligt och så bra som jag gjort i år. Det har varit en fruktansvärd och underbar bergochdalbana, och jag tror, hoppas och vill verkligen att jag är på väg åt rätt håll nu. Jag vill, ska och kommer att må bättre 2012.

Nu vill jag bara önska er som läser ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Hans

där eeeee vi ju. vilka posers

PUSS

2011-12-31 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0