Bra dag

Ni vet, den där känslan när man verkligen tagit sig igenom något man aldrig trodde att man skulle klara? Den som får dig att växa typ en halvmeter och tro att du kan klara allt i hela världen? Den har jag nu!

Jag och Emil navigerade oss igenom Göteborg fram till hans sparkcykelaffär, två gånger om, och till Frölundatorg, och hem igen. Utan en enda felkörning!
Dessutom ska jag på jobbintervju på onsdag. Och det ser ut som att det händer något på NV-fest-fronten.

Har kommit underfund med att jag är en list-person. Utan listor får jag inget gjort, och även om jag gör något känns det inte så om jag inte listat det och bockat av. Listor is the shit!

Kommentarer
Postat av: julia

du är grym. puss

2011-12-13 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0