Nämen!

Oj, hej!

Det var inte igår. Just nu sitter jag och skriker på mamma att jag inte kan ta in granen nu för att jag pluggar. Gör jag det? Nej. Borde jag det? Ja. Min fysiklabb ska vara inne imorgon, sista dagen innan lovet. Tjoho, är så lycklig. Matteprovet idag gick i alla fall helt okej, tror jag. Fjäskar förresten lite för André så får jag läsa hans labb (hoppas jag..).

Annars? Jo. I lördags var det tjejmiddag och utgång, oerhört trevligt. I söndags pluggade jag matte, såg på fotboll och Indiana Jones, och idag var jag i skolan de 40 minutrarna det tog mig att skriva matteprovet. Kul. Imorgon tänker jag sluta 12 istället för 16. Tre timmars hål känns liksom ovärt.

Kan det inte bara komma lite snö nu?

Eller någon som slår mig hårt i ansiktet och hetsar mig att skriva klart labbrapporten. Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0