Kaoz

Vilken dag.

Kom till skolan, satt vid photoshop i två timmar, åt mat, hade fysik, skrev så gott som klart min labbrapport, och då. Då började det.
Jag skulle lägga över rapporten till Andrés dator, lade den på ett USB-minne, och vips, så var allt borta! Tjoho. Fick sitta efter lektionen och försöka få ihop något som liknande en diskussion medans var och varannat ord som kom ut ur min mun var en svordom. Mitt i allt ringer Simon och frågar när vi ska åka hem, Elin ber mig hjälpa henne med franskan, jag ska kolla mitt betyg med Renée, Emil ringer och frågar när vi kommer, har en miljon saker att bära på och ingen väska, Simon ringer igen, "när kommer du?!", kommer på att jag behöver köpa mjölk, springer till Ica, inser att det är världens kö, ska självscanna, det funkar inte, står i kö till kundtjänsten, kommer äntligen hem, ska steka pannkakor, lyckas göra typ en hel pannkaka och den blir bränd.

Nu sitter jag i alla fall efter många om och men i min säng. Har städat lite på mitt rum, försökt få lite ordning. Insett att jag behöver en skohylla. Kanske ska sätta upp min tavla jag fick i födelsedagspresent också? Det var ju bara snart 2 månader sedan..

Borde kanske damma lite när jag ändå är i farten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0