Jullov!

Hej!

Klantarsel-Linn har varit i farten igen. Skulle sätta över hundra kronor till Alice, men så klart satte jag över från fel konto, så nu fanns det inga pengar på kontot att betala mitt Spotify med, igen, haha. Blir så trött på mig själv.

På tal om trött somnade jag i Johannas soffa förut. Inte helt okej det heller om jag ska vara helt ärligt. Har ingen aning om varför jag är så trött. Har väl inte sovit allt för många timmar dom senaste nätterna kanske, men verkligen inte allt för få heller..

Annars? Fick MVG i Svenska B och VG i Matte E, som jag har bestämt mig för att vara jättenöjd med!

Är lite smått förbannad på allt och alla just nu. Men jag jobbar på det. Som allt annat.

Nu ska jag gå ner och äta middag, och sedan placera mig i soffan med en stor skål popcorn och fira lovet med lite Pirates och jordens mest eftertraktade man, Mr. Depp!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Det ska vara på väg! Mailar företaget igen och hör med dom :)

2011-12-23 @ 00:33:37
URL: http://michaeladahlstrom.se/
Postat av: bjerlemo

För min blogg: [email protected]

lösen: korv



puss!!! :D:D

2011-12-27 @ 23:11:34
URL: http://cbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0