Det senaste

Hej bloggen och mina fina trogna läsare som kikar in här varje dag trots att jag uppdaterar som en kratta. Antar att det är för att ni hoppas och hoppas att jag ska ha skapat något som förändrar världen här, men icke. Inte heller denna dag ska jag bjuda er på något sådant, utan jag tänkte istället berätta för er, med hjälp av nedanstående bilder, vad jag har haft för mig det senaste.

Eller, okej. Skoja bara. Ska sluta skriva sådär. Men i alla fall.

Jag har öppnat julklappar och ätit choklad!

Jag har skrattat åt min bror som gosade in sig i Sebbes mage, och Runo i en onepiece...

Jag har skrattat ihjäl mig åt Jonas Gardells bok "Har man inget liv får man köpa ett som alla andra".


Jag har inte kunnat låta bli att le åt min miniklocka jag fick i julklapp, och varit på Annandagsbandy.

Jag har även vart på handboll, shoppat på rean, ätit thai och gosat ner mig i Linnéas soffa.

Just nu sitter jag i min säng, lyssnar på Coldplay (♥) och funderar på om jag ska ta ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0