Att blogga

1452.
Så många inlägg har jag skrivit efter det här.
Så många gånger har jag satt mig ner och skrivit något jag tänker på. Ofta något helt irrelevant.

Ibland önskar jag att jag bara kunde skriva exakt vad jag tänker. Men riktigt så funkar det ju inte när man skriver på nätet, eftersom alla kan se. Ibland vill jag bara skrika ut att jag inte orkar mer, att jag skulle vilja sova bort några år, men så har det blivit så att man måste tänka på konsekvenserna av något sådant också, och då inser man att det nog är bäst att låta bli.
Nu för tiden är det min fina röda bok som får alla nakna hemligheter.

Nästan varje dag i över två år har jag skrivit här. Det känns rätt sjukt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0