1 December

Klickade precis hem en julklapp till mig själv, härifrån, så himla nöjd. Tror jag måste komma ihåg av avbeställa när jag fått mitt sista nummer, men det märker vi..

Idag var ju tanken att vi skulle dra oss in till Göteborg och fotografera för vårat projektarbete, men vädret var inte ritkigt på våran sida, och ingen av oss var särskilt sugen på att gå på tråkiga föreläsningar i skolan istället, så nu mera står pepparkakshus- och lussebak på schemat! Inte mig emot.

Har faktiskt dragit igång jullistan på Spotify. Ska snart klä på mig, kanske måla mina naglar, leta fram recept, och sedan dra mig ner för att hämta mina fina vid bussen och sedan åka till Ica.

Såg ni förresten på julkalendern? När jag var liten kollade jag aldrig, (Minns att jag såg Julens hjältar dock, den ägde.) men de senaste åren har jag sett varenda avsnitt! Tacka vet jag SVT Play, haha. När man inte börjar tidigt är det ju inte direkt så att man går upp och ser den på morgonen. Årets verkar riktigt mysig faktiskt! Den som klagar på tråkiga miljöer och dålig julstämning den här gången kan fan köra upp något.

Nu är det inte långt kvar till jul faktiskt. Om det bara kunde bli lite kallt, så hade jag vart nöjd.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0