Ibland bara ler man.

Sitter hemma i min säng, i ett tomt hus och njuter.

Njuter av tystnaden, trots att jag inte ens lyssnar på den. Njuter av att kunna göra vad jag vill utan att någon kommer och skriker på en. Njuter av att redan känna träningsvärken komma krypande. Njuter av min nya favorittröja som är gosig som få. Njuter av att bhn jag skickade efter från Nelly verkligen passade.

Njöt gjorde jag dock inte fullt så mycket när jag satt i ösregnet och väntade på en buss efter gymmet, tills jag insåg att den gick åt andra hållet och att jag precis missade den och var tvungen att gå till stationen. Dyngsur och förbannad klampade jag in på Kungsmässan och köpte mig en chai för att lindra lite. Det funkade rätt bra ändå. Insåg att det inte var så långt från gymmet till Kungsmässan som jag tyckte från början..

Och nu sitter jag här. I myströjan, mysbyxor och bara ler.

För oavsett hur mycket det regnar och hur mycket det värker inuti mig så har jag världens finaste människor runt omkring mig. Och jag är så glad för det. Så glad att jag nästan gråter.


Mina favoriter av alla favoriter. Bäst, i alla kategorier.

Finns ingen som Benni.

Ingen som Beda heller, men kunde inte hitta någon bild, ledsen babe.

Fan vilket fjäskinlägg. Men vad jag vill säga är att jag är så himla glad att jag har er, allihop. Och många fler, som inte får plats här idag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kent

gulledig vännen. vi får se till å skaffa bilder.

gla att jag har dig, pöss

2011-08-29 @ 22:14:00
Postat av: ditt lilla hjärta

vi diggar dig också

2011-08-30 @ 17:08:17
Postat av: Jaw

PUSS gullet

2011-08-30 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0