Hej självmordsbenägen tjej

SKA ALDRIG MER LÅNA UT NÅGONTING TILL NÅGON. FAN.

Min bror skulle låna min hårddisk och se på film. Vad händer? Två trådar i sladden viker sig och går av så nu får den ingen ström och fungerar därmed inte. Den är köpt för hundra år sedan så vet ju inte om jag kan lösa en ny sladd heller. GRÅTFÄRDIG ÄR JAG. Vill inte. Alltså. Fan.

Kom hem från ett askul step-pass, pepp som fan på lång sovmorgon, gym och Liseberg imorgon med min nya väska som är asfin, och så händer detta. Gräver en grop och lägger mig där för all framtid typ. Helvete.

Googla svordomar och gråt så hamnar du i detta inlägget typ. Fan. Fan fan fan. Säger som Thåström, fan fan fan. Fan.

Kommentarer
Postat av: julia

ger dig en liten tröstkram här via kommentarsfältet!

2011-08-31 @ 23:56:36
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0