Späckat schema

Tja!

Vem pangade MVG på biologiprovet och hoppas ha säkrat sitt MVG i kursen?
Vem har pluggat fysik som en svin hela dagen så att hon kunde skita i att ta med böckerna hem?
Vems rum är färdigmålat och redo att flytta in i efter lite städning?

Gav ju er en ledtråd när jag skrev att det var en hon, men förväntar mig att ni inte gissar på att någon annan än mig. Det finns ju knappast någon som är så bra som jag. Eller inte, hehe. Men rätt bra är jag nog ändå.

Imorgon blir en lååång dag. Skola, psykologen, teater, Axel.

På tal om Axel. Han bar ut mig på axeln ifrån kårrummet idag. Hur kul var det då? Jag skrek att han skulle släppa ner mig och alla i Café Olga glodde som idioter. Världens bästa är han i alla fall. Borde kanske viga hela dagen åt fysikplugg, men det får nog skoltiden stå för. Nu ska jag försöka få i mig något att äta, gå på toa och sedan försöka börja flytta upp.

Puss vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0