Livet.

När kroppen legat i tränings-koma X antal månader så känns det när man vart på Friskis två dagar i rad.
Har äntligen kommit igång med träningen, och det känns sååå himla skönt. Är supernöjd.

Helt själv hemma är jag också. Jag tror att mamma sover hos Runo, men jag är inte säker. Vågar inte ringa och fråga, det skulle nog störa friden. Simon tränar, det vet jag, och Emil är hos Sebbe. Livet ibland alltså.

Nu är det bestämt att jag och världens bästa vänner hänger här på påsk också. Låt oss be till vädergudarna allihopa!

Älskar solen. Älskar lovet. Älskar mycket just nu känner jag. Visst är det fint? Livet.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det ska bli sol på lördag! Och 17 grader på dagen. Om yr har rätt.......

2011-04-20 @ 22:09:58
URL: http://Josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0