Smashlägen is the shit!

Hello mateys!

Nu är mina ögon trötta, ty jag har suttit och skrivit analys i för många minuter. Okej, det där lät dumt. Men det har jag gjort i alla fall, och det sög, filmen sög och mina ögon ville inte ens fokusera på skärmen, bra där Linn!

Jag fick gjort lite matte och fysik i morse i alla fall, och så var jag på ett språkstudiepass, vilket betyder att jag bara har 10 st kvar! Go me. Har med mig kemin hem, men får se hur det blir med den alltså..

Någonting jag upptäckt med mig själv, det är att om jag får ett äkta smashläge, då tvekar jag inte ens längre, haha. Det får mig i och för sig att känna mig lite dum efteråt, men man kan alltid ha att "det var faktiskt ett riktigt smashläge" till sitt försvar.. Right?

Klockan är 4 och jag är redan hemma, vad gör man då liksom? Never happent before.

Eller okej, krydd, men det känns typ så. Nu ska jag skaffa mig något att göra, ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jag tänkte nästan det när jag skrev det "alltså fasiken vad linn kommer bli besviken nu". ;)

2010-09-02 @ 18:46:02
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0