Kanske, kanske inte

Listor är min bästa vän, och min kalender. Jag hade aldrig överlevt annars.

Finns det något bättre än när man gjort en lista, och sedan kunnat bocka av att man gjort allting? Knappast, man känner sig typ bäst i världen.

Förresten har mina spindel-vänner övergett mig, och nästan gråsuggorna också. Dessvärre har dom ersatts av dammråttor och myror. Pest eller kolera, det spelar liksom ingen roll. I och för sig är jag rätt nöjd sålänge jag slipper spindlarna, dom var verkligen groteska.

Nu är det dags för lite kemi. 40 sidor ska plöjas igenom, och sedan ska jag kanske ut en sväng med Jessika innan jag ska ner och ge innebandyn en andra chans.

Helt ärligt vet jag inte alls om jag är sugen på det? Jag känner inte alls för att fys-träna, springa omkring som en dåre tills jag spyr. Jag är trött på allt tjöt om "laganda" hit, "kamratskap" dit. Jag är trött på att en del gör som dom vill, att allt är så uppdelat och att vi behandlas som om vi vore typ 10. Framförallt känner jag att människorna där nere inte ger mig något, jag tycker inte ens om dom.
Det som drar mig ner är innebandyn, det är roligt. Jag behöver röra på mig. Det ligger långt in i bakhuvudet också; jag behöver det. Jag kommer rulla fram annars. Det hade varit så skönt att känna att man orkar och är lite vältränad..

Kan inte alla beslut bara komma med posten?

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Men det vet du ju redan? inget är ju riskfritt om man säger ;) våga örlra fö att vinna you know ;D Säger jag som inte ens vet vad vi snackar om? <3



Hehe, beror på vad du har hört, fast kan stämma :D<3

2010-09-23 @ 17:57:01
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nä men Linn!! 10 år...det hade väl vart skönt att vara det??? Spela din innebandy och låtsas att du e 30...haha Kram

2010-09-24 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0