Shopping på schemat.

Idag är det shopping som gäller. Tröstshopping kanske? Vem bryr sig, shoppas ska det i alla fall. Jag menar, helt plötsligt är det 1400 på mitt konto, och vi får studiebidrag om en vecka, hallå?

Julklappar kanske man ska ordna också. Det är så skönt att ha gjort det i tid, så slipper man springa omkring tillsammans med alla andra fånar och leta desperat, hehe.

Sedan, vid två o clock så ska vi dra oss till skolan, jag och LP, där vi ska plugga järnet. Fysik, matte, företagsekonomi, engelska och kemi står på schemat.
Egentligen behöver jag bara göra engelska och kemi, men jag hatar att hamna efter så jag ska fan göra resten också. Man blir så superstressad när man måste göra allt inom en viss tid, så det är bättre att ha gjort det innan, oja. Skönt med en dag kortare vecka också. Nästa vecka blir likadant när det är öppet hus på torsdagen. Inte för att mina torsdagar är särskilt ansträngande nu förtiden med första lektionen 12.20 och slut för dagen vid 15.05.

Om ni undrar har jag bestämt mig för att må bättre, jag orkade inte vara ledsen mer. Och om jag blir ledsen igen ska jag flytta till min mormor en stund. För hon är bäst, så det så.

Nu hade jag planerat att hoppa in i duschen, duscha läääääääänge och försöka få ur smöret ur mitt hår, hehe. Igår var en hemma dag och redan i förrgår var mitt går fett, så ni kan ju gissa hur det ser ut/känns nu! MYSIGT.

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0