Jag äger inte längre

Idag låg jag i min säng till halv tre. Har sett klart på alla Two and a half men avsnitt, snyft. Vad ska jag nu se på liksom?

Jag har inte redigerat en bild, känner mig bara ensam och längtar efter min pojkvän. Mensvärk har jag också. Livet äger inte. Jag vill ha godis. Nä, jag känner mig fet.

Jag har inte borstat tänderna idag, och inga linser har jag heller. Värt. Hungrig är jag hela tiden. Vet inte riktigt varför jag sitter här och skriver detta. Men vem bryr sig om det, my blog - my rules. Jag äger nog ändå, kanske, en annan dag, eller nått.

Jag vill ha fredag nu. Och söndag, då ska jag på opera med min mamma. Puss



Hej kom och hjälp mig

Kommentarer
Postat av: k

ojdå. fel av mig.. hehe

loveu

2010-11-02 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0