Duktigt Linn!

Sitter med två snickare utanför fönstret och lyssnar när dom spikar och sågar.. Väldigt trevligt att bli väckt av dom nu för andra dagen i rad!

Annars kliar det bara jättemycket i mina fingrar. Jag vill klicka hem massa tuffa ringar från Style By Tyra, mestadels därför att jag såg Fridas igår.. Just det! Hade ju kalas igår. Fick jättemycket fint, kalasnöjd, höhö.

Cyklade ner till Ica med Emil och köpte tamponger innan. Skulle fan lämnat honom hemma, han är så jävla jobbig ibland va. Han fick övertalat mig att vi skulle cykla tandem också, vad var det bra för? Jag fick ju cykla allt..

Måste slå in Axels present och göra ett kort också.. Förresten, jag sitter och redigerar bilder! Den ni! Ha. Jag äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0