Ullared - GeKås

TJA TJA BLOGGEN!

Var ju på GeKås idag då ja, det var nice. Förutom att Runo skrämde oss som satan när han skrev ett sms och sa att det var kö av motorvägen för att komma dit. Shit, då trodde jag att jag skulle börja gråta. Borde ju i och för sig räknat ut redan från början att det var ett fett skämt eftersom det kom från Runo Åkeson.

Tror förresten att jag provade 541275617210 bhar som inte passade. Eller okej, det var typ 5 st, men ändå. Det kändes som sådär många. Och jag blir så trött va. Det finns typ bara tantbhar där som ingen vill ha ändå, och när det väl finns någon som är fin, då finns den inte i storlek.
Mina tuttar behöver verkligen sluta växa nu alltså. Dom trillar ur mina bhar jag har nu och en del tröjor kan jag inte ha längre för att dom sitter så jävla tight, haha. I-landsproblem.

Nej men seriöst. Jag provar något, i den storleken jag brukar ha. Perfekt storlek - för tight över brösten. Provar en storlek större - för stort, men lagom över brösten. Vad gör man liksom?
Dessutom får jag ont i ryggen och mina axlar börjar se ut som mormors, det är liksom ett hål där bh-banden sitter... Bra där!
Bikini är ett helvete och köpa också, det finns ingen som sitter bra utan att det ser ut som att man har Pamela Andersson tuttar och om det inte ser ut så, då hänger dom i magen eller så får jag ont i nacken för att jag inte orkar bära upp dom. KUL..

Kanske slänger in några bilder, särskilt på min nya jacka som är skitsnygg!
Ciao sålänge!


Såhär taggade var vi!!

Kommentarer
Postat av: emmyg

haha ibland kan jag :D

åh jag älskar ge-kås grejer :D:D

2010-05-14 @ 09:58:08
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: julia

du kan få lägga över lite "bröst" till mig!:)

2010-05-14 @ 20:34:08
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0