Överbelastat, troligtvis...

Nu har jag, som troligvis ungefär 1 miljon människor till, försökt kolla på Bella & Tyra show, med Kissie. Dock så laggar det rätt så mycket och nu har det lagt av totalt så jag tror att jag ger upp.
Ska nog skriva igenom mina franskaglosor en gång och gå och lägga mig sen.

Imorgon åker jag in till Kungsbacka och köper present till Simon med mamma, sedan ska jag och Linnéa till gymmet och inviga våra nya träningsbyxor vi köpte på GeKås idag, haha.

Det slog mig precis att jag är förkyld (det är nog det ordet jag har svårast att stava, av alla ord jag vet) så jag får nog ta det väldigt lugnt på gymmet imorgon. Jaja, jag kan ju inte mer än dö!

Godnatt mina fina läsare som kommenterar så himla mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0