leave no stone unturned

När jag fick mitt bryt igår var jag rent ut sagt livrädd för att jag skulle gräva ner mig totalt igen. Det verkar som att jag klarar mig, det går mot ljusare tider minsann. Tiden läker. Inte allt, men lite.

När jag var ute och gick förut men ljuv musik i öronen var det som att mina ögon öppnades och såg saker ur ett helt nytt perspektiv. Allting blev plötsligt så vackert och jag gick runt med ett leende på läpparna mest hela tiden. Såna stunder är guld värda.

My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

If today was your last day

and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day


(Det går att trycka på texten)

Tänkvärd och otroligt fin låt.
Nu ska jag sova, godnatt m8s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0