Långhelg, here I come!!

Faktiskt så saknar jag lite Spotify-reklamen.. Har ju haft premium nu ett bra tag och tänker fortsätta med det också eftersom det är guld värt att ha det i iPoden. Iallafall, man hör liksom lite annan musik och så på reklamen och det är rätt kul. Hörde en tjej som heter Diane Birch (klickbart) igår hos Eric på Spotify-reklamen och jag fastnade totalt. Helskön röst verkligen och sådär lagom mysiga låtar som man har i bakgrunden när man t.ex. skriver ett kemiprov på 45 min som jag gjorde idag..?
Vet helt ärligt inte om det gick bra, men vi kan ju hoppas.

Sen att det spöregnar är väl inte det roligaste, men, imorgon åker jag och Linnéa till Ullared och Ge-Kås och det blir roligare minsann!

En sak till bara, sedan ska jag faktiskt plugga lite franska.
Finns det något bättre än att vakna upp av att ens pojkvän pussar en över hela ansiktet? Nej, tänkte väl det!

CIAO! ♥


Svarta naglar! Lyckades dock spilla ut typ hälften och måla utanför och massa när jag skulle måla dit det, smidigt där Linn..

Faktum är att jag faktiskt kan göra en, om än lite halvtaskig men ändå, inbakad fläta på mig själv! Dock enbart i lite halvblött hår.. Denna gjorde jag faktiskt igår efter jag hade duschat så jag har både sovit på den och gått omrking med den hela dagen så därför ser den ut som den gör för tillfället.. Haha.

Kommentarer
Postat av: julia

mmh, snygging!

2010-05-12 @ 17:46:07
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: josefin

Galet rock med svarta naglar!

2010-05-12 @ 20:48:53
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/
Postat av: rasnys

raaaawwr, sexigt linn ♥

2010-05-13 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0