Jaha, vad gör man nu då?

Näe, nu sitter jag här igen. Har egentligen inte så mycket för mig så kanske ska gå en sväng? Det är ju så himla skönt ute nu när det inte blåser.
Borde nog göra det. Då kan jag känna att jag gjorde mig förtjänt av det hela Toffifee-paketet jag åt upp helt ensam förut.... Dessutom har jag städat och dammat hela mitt rum, duktigt av mig faktiskt!

Förresten, att dammsugarbatteriet (långt ord, hehe) alltid tar slut när jag städar, ska jag ta det som ett tecken på att jag städar för sällan och alltid har så mycket att städa eller..? Hmm

Tänkte i och för sig plugga lite franska och samhäll, men det kan jag göra senare. Ska ju inte vara ute och gå i tre timmar precis. Och vad händer om tre timmar då? undrar ni. Jo förstår ni, då kommer Bella & Tyra show och Kissie är med!!! Det får man ju bara inte missa. Tror dock inte jag är den enda som tvivlar på om hon ens dyker upp, jaja. Den tjejen får man i alla fall lite underhållning av, även om hon troligtvis är den mest patetiska människa som går på denna jord, haha! (HAHA, jag stavade gjord i bara farten...)


Ni anar inte hur svårt det var att lyckas ta kortet samtidigt som fågeln var i bild - och posa samtidigt!!

Kommentarer
Postat av: michääään

hahaha bilden & bildtexten <3

2010-05-15 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0