I had a bad day

Hej bloggen.
Igår var en dålig dag → inget bloggande. Idag är inte så mycket bättre. Solen skiner i och för sig just nu, men det är kallt och blåsigt. Och jag hade bara shorts på mig eftersom jag sov hos Eric. Nu är jag i alla fall hemma, fick sluta tidigare eftersom vi inte skulle ha någon svenska, skönt!

Sitter och väntar på att min andra, riktiga, bra dator ska diskdefragmentera klart så att jag kan skriva klart mitt svenska arbete på den istället. Den här är så liten och så har den inte det vanliga Word utan någon konstig gratisutgåva som heter OpenOffice som inte alls är lika bra.
Hoppas den är klart snart för jag orkar inte vänta.

Tänker nog inte blogga mer idag, är verkligen inte på något bra humör alls.

Ciao


Min framtida man på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0