Gamla citat som jag skrivit ner men glömt bort, hehe.

Häromdagen satt jag, Simon, Linus och Jesper och kollade på fotboll. Vi diskuterar något som jag inte minns vad det var men jag säger iallafall:

- Ja, jag och alla mina mates!
Då skriker Simon chockat:
- VA?! HAR HAN AIDS?

Ja, jo, min klasskompis har nog AIDS Simon, kötthuvud.



Joss sitter och rensar sina papper som jag faktiskt bloggade om för ett tag sedan, minns ni?
I alla fall, hon får tag i ett papper som hon skummar igenom och får sedan ett fundersamt uttryck i ansiktet.
Joss: Muy bien plus, vad är det för betyg?



På samhälls lektionen sitter alla och småsnackar litegrann när våran lärare försöker göra sig hörd.
Lärare: Ni är väldigt få idag?
Jacob skriker: Ja, ASTAGGADE!!
Folk vänder sig om och kollar.
Jacob: Eller, sa hon på eller få?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0