FREDAG IMORGON!!!!!!!!! (Som om ni inte redan visste det i och för sig..)

Tjenare bloggen, min enda vän! Okej, inte min enda vän, men min tystaste kanske? Inte en jävla kommentar på typ år och dar. Fy skäms.

I alla fall, jag kände precis att jag behövde gå på toa så får väl skriva fort. Jag har en samhällsuppgift att göra tills imorgon som jag inte är allt för taggad på men som tyvärr måste göras. Tänkte sedan snöra på mig mina sköna men otroligt fula joggingskor och ta mig en rask promenix upp till kyrkan, det var så himla längesedan jag var där. Jag behöver röra på mig också. Har kommit fram till att jag inte tycker om att träna på crosstrainern och varför göra det när det är så fint väder?

Ni lär höra från mig senare, antingen via MMS eller så skriver jag helt enkelt något mer eftersom jag ska försöka komma ihåg att se på Bella & Tyra show sen vid 21.00. Hur bra är det inte liksom? Som Joss sa idag, hur kan man inte inte se upp till och beundra Bella?

Kommentarer
Postat av: k

nu kommenterade jag

2010-05-06 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0