Förälskelse är ju alltid trevligt...

Hallå eller! Här sitter jag och nyser.. Funderar starkt på att ta med mig en bok ut i solen, det hade varit skönt.

Var ju inne i Kungsbacka nyss då med mamma. Hon insisterade på att vi skulle gå in och kolla på Design Only Woman som har öppnat bredvid JC på Kungsmässan. Tack mamma, jävligt mycket tack. Jag skulle ju såklart gå och förälska mig i en jeansjacka (som jag i och för sig letat läääääänge efter) för 800 spänn. Inte precis min budget, men jag måste ha den.

Ingen som bara vill råka gå förbi och köpa den till mig eller?
Nehe, synd. Jag får väl råna en bank då istället.

Adjö, nu ska jag titta på möjliga bank-offer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0