Dagens kluring!

Godmorgon!

Dagens planer var att ligga i solen och gotta mig med biologin, men det verkar inte bli så mycket med det. Det blåste åt ett håll så jag trodde det var lugnt, men sen ville tydligen molnen gå åt motsatt håll, emot min vilja, så det blev ganska kallt. Ledsen tjej, haha.

Förresten hittar jag gråsuggor på mitt rum hela tiden, det vet ni ju. Enda kruxet är att dom ligger upp och ner vända. Jaha, tänker ni då, då är dom väl döda? Nej, det är ju det dom inte är! När jag plockar upp dom och ska slänga ut dom genom fönstret så börjar dom ju röra på sig och sprattla som satan?!

Jag har kommit fram till att det finns några möjligheter:

1. Gråsuggorna i mitt rum är sluga som attans och tror att om dom vänder på sig så tror jag att dom redan är döda och så dödar jag dom inte? (Denna teorin har sina svagheter dock: 1. Hur vänder en gråsugga på sig helt själv? 2. Jag dödar dom ju inte ändå, även om dom lever..)
2. Det är någon som smyger in på mitt rum när jag sover och vänder på dom bara för att retas.
3. Gråsuggorna försöker leka spindlar och klättra på väggarna och så trillar dom helt enkelt ner och landar på rygg?

Vilken teori röstar ni för?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tror på numero uno, om dom bara tar i så kan dom nog vända sig.

2010-05-23 @ 19:48:26
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0