be a simple man you love and understand

Oj vad jag har bloggat duktigt idag!

Jaja, vad gör man inte. Tänkte bloggat i morse men det blev inte så, gick ut och lade (fult...) mig i solen istället och läste en bok. Min engelskabok till och med, så det var skönt att ha gjort det. Hela boken har verkligen handlat om amerikansk fotboll så jag har inte förstått så mycket, men sedan blev den helt otroligt vacker på slutet så det hela slutade med att jag låg där i min solstol och svettades samtidigt som jag fällde några tårar, haha. Jag är nog inte blödig..

Förresten så tänkte jag trampa på en myra förut, men jag ångrade mig i sista stund. Trampade tydligen litegrann på den för den gick jättevingligt sen, haha. Såg i princip ut som om den vore full, om en myra nu kan se full ut.

Idag är det Champions Leauge final som jag och mitt godis jag köpte jättebilligt på Ica Maxi ska bänka oss framför. Det blir nice.

Älskar även vädret, känner att jag fått färg när jag har varit inne i Göteborg halva dagen och kollat på Göteborgsvarvet med Linnéa och Benjamin.
Nu ska jag skona er från vad jag gjort idag!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0