Vårväder! (ja, jag tröttnade på siffrorna i rubriken)

Finns det något bättre än att komma hem till ett tomt hus?
Man är helt ensam hemma, ingen som tjötar, ingen som spelar hög musik och allt är bara lugnt och skönt. Man packar upp sina saker i sin takt, äter, plockar undan när man känner för det, kissar med öppen dörr, sjunger så högt man kan. Gör vad man vill helt enkelt.

Jag njuter i alla fall! Bor man vanligtvis med 3 eller 7 personer till så njuter man verkligen.

När jag åkte hem från skolan såg det ut som att det skulle börja regna men ju längre ner jag kom desto finare väder blev det så jag ska ta tillfället i akt och gå på en promenix nu!

Ciao sålänge ♥


Alltid mina älskade sunglasses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0