602

Kvällen igår alltså. Galet bra.

Jag dansade, dansade, dansade och dansade lite till. Min fötter värker fortfarande. Lite småtragiskt att en del inte kan styra sig själva och blir superfulla. Men, I guess that's how some people work.
Det var otroligt värt det iallafall, ett stort tack till fest-kommitén!

Sitter och kollar ut genom mitt fönster på den lilla rått-hunden Alice som gräver i snön med sitt röda "täcke" (?). Så himla söt är hon, haha. Det är riktigt fint väder idag så man kanske skulle gå ut en sväng? Får se hur det blir med den saken alltså. Jag spelar match sedan också..

Benjamin och Anna kom förbi förut när jag precis hade vaknat också, Anna skulle visa mig hennes nya cykel hon fick när hon fyllde år häromdagen. Röd med blommor var den, helt klart godkänt. Sedan fick jag även reda på att hon skulle flytta in här hos mig för att jag bor i ett så stort hus. Jag hade ingen talan alls tydligen, haha. Hon pussade även som en galning på bilderna jag har på Linnéa på mitt rum, tur att jag inte är hennes absoluta favorit, då hade jag nog aldrig överlevt..
Jag menar, småbarn är söta, men inte när dom hänger en i hasorna och ska vara med en 24/7. Då räcker det gott för mig!

Nu ska jag sätta mig och se på Bella&Tyra Show! PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0