623

Idag säger vi:

Välkommen till våren!
Hejdå till vintern och snön, uäh.
Tjenare till mina älskade converse,
på återseende till min vinterjacka.
Ciao till solen och solglasögonen, bye bye till varma vinterstövlar,
och framförallt:

Hej då (och inte på återseende) till alla dumma vinterdepressioner och Hej underbara vår-humör!



Jag skrev kemi-prov idag, och nej, jag pluggade inte igår, så det gick okej! Imorgon är det samhällsprov och det är skitsvårt. Strunt samma! Jag cyklade hem utan vantar med uppknäppt jacka och tyckte det var varmt, WOHO!!

Idag gick jag även den lååånga vägen till kuratorn på skolan efter att ha bestämt mig i duschen igår. Jag pressade ut orden ur munnen på mig själv och bokade en tid nästa vecka. Det känns bra. Jag kanske kan få lite ordning på mitt liv ändå.
Och nej Nettan, du går inte direkt och säger detta till mamma, och om du mot alla odds läser, mamma, så kan du väl i alla fall vara snäll och låtsas som ingenting tills jag berättar själv för dig. Spela gärna med då också så att jag inte fattar något. För jag tänker berätta, bara inte just nu. Senare.

Sen vill jag säga att Linnéa är bäst, Benny fyller år och att jag är kär i Eric!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0