615

Hm, ovärd dag, eller nått.

Kom till skolan, hade franska, sedan kemi och biologi, hungrig som ett as, mat, gå till svenskan och bocka av sig och sedan gick jag. Skulle skaffa mig en ny telefon var det tänkt, men den jag snackade om, C510, var låst till 3. Kul. Får bli en annan då helt enkelt, men ändå, så typiskt. Så gott som den enda jag kan tänka mig är låst till jävla bajs tre. Orkade inte riktigt ta det beslutet just då med en säljare i örat så jag sa att jag skulle återkomma och vandrade mot bussen. När jag är vid ån ungefär går alla bussar och jag kommer dit och ser att jag måste vänta en timme på nästa buss, det var också kul.

Satt på stationen och läste en stund och tyckte synd om mig själv resten. Jag kunde ju lika gärna varit kvar i skolan och gått på matten och ändå kommit hem ungefär samtidigt. Okej, där tog jag väl i. Jag hade åkt med bussen nu, men ändå. TRÖTT BLIR JAG.

Min telefon har verkligen flippet nu. Den hade lagt av i natt så den ringde inte i morse. Vaknade istället av Simons klocka, trodde den var 07.02 men såg sedan att den var 07.12 så jag flög upp ur sängen och fick skynda mig som ett as. Cyklade hemifrån alldeles för tidigt i all hast och fick stå vid bussen och vänta jättelänge, värt det också.

Funderade ett tag på att ställa mig på cykelgrejen vi har i garaget, men jag ska ju träna sen så det kanske är ovärt det också? Då får jag ju gå runt svettig och äcklig hemma tills jag ska ner till träningen för jag tänker inte duscha två gånger idag precis. Jag har duschat varje dag nu i två veckor eller nått sånt. Mitt hår går under.

Tråkigt, långt inlägg som ingen orkade läsa. Jag ska vara tyst nu. CIAO

I don't wanna be anything other than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0