608

Vill här med meddela att jag har stillat min fruktansvärda chokladbehov genom att äta nästan en hel 200 g marabou själv!

Annars leker livet. Förutom mitt kära biologi-prov imorgon som jag troligtvis inte kommer orka plugga till. Men who cares? Säger som Karin, man kanske ska testa att vara ett IG-barn någon gång?

Okej, kanske inte ett IG-barn, men inte få bäst jämt i alla fall. Jag har ju skaffat mig mina första G på gymnasiet! Ett G+ på ett prov och ett G på en annan grej. Jag bröt ihop totalt, men det är nog nyttigt.

Höll mitt svenskatal idag också, det gick ganska bra men Renée plågade mig genom typ 40 min av lektionen innan jag fick gå upp och hålla det. Bra där, jag stod och skakade i hela kroppen.

Vi fick hem en H&M-tidning idag med massa sommarkläder och bikinis och sånt. Hur sugen är man inte på sommar? Det bara rycker i mig. Shorts, solglasögon, glass. Åh, ge mig sommar nu.

Förresten tror jag att jag vill ha en sånhär telefon, vad sägs om det?



PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0