599

Förlåt mina kära läsare!
Jag har kommit bort mig lite i det här med att blogga, jag har helt enkelt bättre saker för mig..
Bland annat går jag i skolan, pluggar (!) och då blir det inte att jag sätter på datorn när jag kommer hem. Dessutom tränar jag och på helgerna försöker jag hinna med att träffa mina kompisar. Som om ni inte redan visste det här i och för sig? Whatever.

På fredag är det NV-fest!!!! Och jag är sååå taggad, haha. Det ska bli fett kul.

Idag har jag redovisning som jag inte övat ett piss på och imorgon har jag franska prov så idag blir det plugg, förhoppningsvis en promenix med Jessika och så ska jag träna och försöka klura ut vad som är fel med min arm.. Den värker hela tiden och i vissa rörelser bara strålar det i hela armen. Är väl någon nerv som är klämd kanske? Jag vet inte, jag vet i alla fall att jag känner mig otroligt klen när jag gnäller och sedan inte ens vet vad jag gjort, men ont gör det i alla fall..

Jag sov hos Eric i natt så jag sitter i skolan nu, 07.58. Bra där, jag var här innan jag brukar ta bussen från Åsa. Något som är positivt är väl att jag hinner blogga i alla fall, haha!
När jag gick till skolan förut så fällde dom träd runt ån också. Ett jättestort träd låg liksom i ån (den är ju frusen) och det skulle vara så kul/fail om isen gick sönder eller om dom inte hann få bort det innan det börjar smälta såpass att trädet trillar igenom.

Och ja, det var väl allt jag hade att säga! Eftersom jag sitter i skolan har jag inte en bild att slänga in, så det får bli ett tråkigt, bildlöst inlägg. PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0