Typisk NV-diskussion

Idag i skolan så stod vi i omklädningsrummet och bytte om inför gympan. Jag gick på toa och när jag satt där på toa kom jag på något jag skulle berätta, så jag tog liksom på mig byxorna på vägen ut från toan så att jag inte skulle glömma av det.
Josse börjar då skrika att jag ska stänga toadörren och att hon hatar när folk inte gör det. Johanna skrattar åt att jag inte riktigt tagit på mig byxorna än och med ens är diskussionen igång.
Jag tyckte att om dörren är stängd så tror man att det är någon där inne. Josse å sin sida tycker att man både stänger dörren efter sig och att man låser om sig när man väl är där inne.

Det gör inte jag om jag är hemma. Om jag är själv hemma eller det bara är en eller två till hemma så stänger jag inte ens dörren ibland? Dessutom sparar man ju tid om man knäpper byxorna påväg ifrån toan. Istället för att krångla med det inne på toan och sedan gå och göra ingenting när man går från toan kan man lika gärna göra det på vägen! Eller hur?

Hur gör ni när ni går på toa? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0