Sysslolös kanske

Tjenare! Sitter här ute i Landa nu och har precis gått och lagt barnen. Vi har spelat spel, ätit hamburgare och pommes frites, spelat Giutar Hero och ätit godis och chips. Helt okej minsann!

Sitter och kollar på fotboll med en dator som snart dör. Får väl försöka hitta ett uttag och stoppa i den där. Sedan har jag både film och böcker med mig att fördriva tiden med. Det jobbiga med att vara barnvakt lite senare på kvällen är ju att barnen går och lägger sig och då sitter man där i en främmande människas hus typ, haha.

Just det, lovade att skriva ett brev och stoppa i deras bredvlåda dom har utanför sitt rum också, det får jag inte glömma.
Ska hitta ett uttag nu och se klart på matchen med. Tacka vet jag VM. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0