Riga i bilder

Okey, ska nu försöka mig på att ladda upp min resa i bilder, resultatet blir spännande..


Vi började resan med att servera mamma frukost på sängen. Det var ju trots allt pga av hennes 40-års dag vi åkte, hehe.


Tacka vet jag iPhones och Ipodar som man kan spela på, hehe. Vi hamnade nämligen på flygplatsen i Skavsta 3 timmar innan planet skulle gå eftersom Runo hade kollat fel på tiden..


Är man turist ska man bannemig se ut som en också!


Vi var på en jättefin restaurang och åt trerättersmiddag! Jag åt så jag rullade fram och som ni ser på bilden hade dom en tuff hiss som jag och Emil sysselsatte oss med där ett tag.


Le turistes, hehe


Vi åkte en båttur i en kanal runt Old Town!


Vi gick runt i Old Town och hamnade tillslut på en gammal Volvo.


Jag är så fascinerad av kyrkor, dom får mig alltid att hamna i någon slags konstig sinnesstämning.


Två mongon i en smäll


Jag och mami!


Den nya Usain Bolt i The Swedish Gate


Daugava


Turister jao..


Avslutar med en bild på världens godaste efterrätt!

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan gå en sväng med min älskade vän Annie! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0