Ny design och ännu lite mer fotboll

Hallo bloggen, ett snabbis inlägg får det bli nu, är på väg till sängen.

Idag har jag verkligen njutit av ledigheten. Jag låg i sängen extra länge, åt extra god frukost, gjorde ingenting jättelänge och när solen väl ville visa sig låg jag på altanen och invigde min nya bikini! Fick allt lite färg. Imorgon blir det dagis igen, har faktiskt saknat dom små skitungarna lite, haha.

Jag och Linnéa satt och gjorde i ordning hennes blogg förresten. Det blev faktiskt rikigt bra! Ska sätta mig med min nu någon dag också tänkte jag. Det blir nog bra.

Satt förresten och kollade på Brasilien - Elfenbenskusten nyss. Vilken match. Brasilien finlirade och ivorianerna blev rätt utspelade ett tag. Dom är ju inte direkt små så en del brasilianare åkte på riktigt fula smällar av dom också.. Inte helt okej. I och för sig dömde domarn mål när det var två solklara hands innan och så skickade han ut Kaká nu på slutet vilket inte var helt rätt enligt mig.. Han tappade greppet helt enkelt. Synd, för det är två riktigt bra lag.

Nu ska jag som sagt hoppa i säng! Sov gott mina vänner. ♥


Jesus vad jag skrattade åt denna bilden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0