Mmmm, lovely

Jag har en ny favoritskiva. I alla fall för tillfället.

Läste så mycket i tidningarna om att Green Day slog igenom två gånger. Jag fattade aldrig riktigt det, men nu (ja, lite sent, jag vet) har jag förstått att dom har gjort en musikal eller något liknande på Broadway. Hittade i alla fall den skivan på Spotify och det är så himla roligt att lyssna på låtarna när någon annan gör dom. Dom är inte identiska med orginalet heller, så det är faktiskt ganska spännande!

Lyssna här


Förövrigt sitter jag och målar mina naglar, det var välbehövligt kan jag tala om. Annars ser väderprognosen för den kommande veckan helt okej ut, ehe, welcome the summer!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, tack så mycket. Kul att du gillade parodin! :D

2010-06-20 @ 21:53:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0