MEN SNYGG

Hallå bloggen. Jag har hittat mig en ny pudding, Jake Gyllenhaal. Mums säger jag bara.
Var och såg Prince of Persia med Benjamin idag, han är med i den och ja, minst sagt okej film, hehe. Nej, Linn, sluta tönta dig. Men den var faktiskt bra! Jag brukar ha svårt för såna där stories men den var bra, lite förutsägbar kanske.

Och nu, mina vänner, dagens stora happening: Jag ska ut och springa!
Nej, det är inget skämt, och jag kommer garanterat känna att jag lever de närmsta dagarna, men nu börjar min och Linnéas träning. Hennes gymkort har tagit slut så dit ska vi inte i sommar, istället ska vi gå ut och springa minst två, gärna tre, dagar i veckan. Wish us luck och påminn mig gärna.




Kommentarer
Postat av: Nettan

mmmmm, en riktig sköning!!!

2010-06-14 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0