Kanska sämsta dagen på länge?

Idag sög, verkligen sög, hårt!!
Jag gick mest runt och lipade hela dagen.

Sedan åkte jag och mamma till Frölunda för att köpa mig en anständig bh. Kul att det fanns en enda jävla bh som passade mig i hela affären. Så vi åkte till Allum och där fick jag provat ett antal tusen till och sedan hittade jag äntligen två stycken som passade mig.
Jag tänkte inte ens berätta för er vad det blev för storlek för då kommer ni skratta precis som Linnéa gjorde när hon satte kupan på huvudet..

Imorgon är det fett ovärt att gå till skolan, men jag ska nog göra det ändå och plugga biologi.

Nu ska jag umgås med min nya sk. pojkvän! (Tydligen får bara pojk- och flickvänner sova över här på vardagar när vi är allihopa, så Linnéa är från och med nu officiellt min pojkvän)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0