jesus of suburbia

Oj vad jag har tränat, duschat, rakat benen, tagit bort mitt nagellack osv nu! Duktig som få. Ska bara komma på något kul och fiffigt att göra med min blogg nu också, sen är jag fulländad! Eller inte, haha.

Nu har jag jobbat in de två dagarna vi har varit lediga från dagis också, dvs den första måndagen och nu imorgon, midsommarafton. Vi ska jobba 30 timmar i veckan, så vi hade 12 att "ta igen" om man säger så. Det är i alla fall gjort nu så om jag börjar åtta varje dag nästa vecka får jag sluta vid halv tre. Underbart!

Planerna för imorgon är fortfarande oskrivna, ska jobba mellan 10 och 14 bara, men annars ingeting bokat än. Linnéa har panik, haha.

Som sagt, ska fila lite på en ny design nu, kika runt och så, och så ska jag fixa till mina naglar litegrann!
KÖSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0