in a land of make believe

Åh, 21 Guns kom precis upp på min spotifylista. Jag får typ ont i magen när jag hör den, så fruktansvärt, galet, hysteriskt bra. Får gåshud och vill bara tillbaka, fortfarande.

I alla fall, första dagen på dagis idag. Skönaste kommentarerna redan, haha. Något som dock stör mig något enormt är hur lite respekt en del barn har för de äldre idag. När jag var liten var jag mer än livrädd för de äldre och lydde minsta vink. Dagens barn lyssnar ju inte ens när man blir arg. Anyway, det var roligt och jag ska nog stå ut i tre veckor!

Imorgon är det ju jobb då såklart, sedan ska jag direkt in till Kungsbacka och sitta i kassan på Coop i tre timmar också, räkna med noll uppdatering. Hoppas i och för sig att ni är ute och njuter av sommarlovet och inte sitter och hänger på min blogg, även om jag förstår att det är svårt att slita sig från den! Haha, eller inte..

Jag och Linnéa tränade idag igen, det ska bannemig gå bra det här. Nu ska jag duscha, raka benen och sådär och sedan går det ju alltid fotboll på TV!

CIAO ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

åååh, 21 guns är så så så bra! och den blev så mycket bättre live.

2010-06-15 @ 23:29:14
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0