Hola amigos!

Slut på hälsningsfraser för längesedan..

Efter imorgon och om jag stannar till fem på torsdag så har jag jobbat in alla mina timmar på jobbet, så om jag börjar åtta kan jag gå redan vid halv tre, hur gött?!

Tänkte bara informera lite sådär ja, haha. Jag, Linnéa och Ina letar fortfarande efter något att göra på midsommar så om ni har ett super party och känner för att ha lite galet sällskap sådär på en höft, call me.
Mindre troligt att någon ringer, tänkte i alla fall informera om det också!

Annars händer det inte mycket. Jag jobbar, kommer hem, ser på fotboll, duschar, äter, sover, jobbar, kommer hem osv osv. Ska bli rätt skönt med sommarlov efter nästa vecka, då jävlar.

Fint väder får det mer än gärna bli också, dom ändrar ju väderleksrapporterna hela tiden så att jag går runt i mina nyblivna shorts och fryser benen av mig..

Nu: Fotboll! Ett evigt zappande kommer det bli eftersom matcherna sänds samtidigt nu för att lagen inte ska kunna spela på varandras resultat.


Linnéa ser nog inte alls galen ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0