here we go

Om man låter bli att blogga på ett tag, då har man helt plötsligt många kommentarer när man kikar in igen! Ska nog testa det oftare, otroligt fiffigt.

Förövrigt är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Jag har jobbat konstant nu i två dagar känns det som. Ska försöka orka med att börja åtta imorgon också så att jag får ihop alla mina timmar och får pengarna jag ska ha med.. Kommer aldrig gå, jag måste gå upp halv sju.

Körde förresten bil hem från Fjärås, jag är kungen!


Nu ska jag duscha, ta ut mina nya gröna linser, och sova.
Imorgon ska jag och Linnéa träna igen, hon hade något nytt på g sa hon, jag vill dö tror jag.
Snart helg. Ciao


Vet inte om man ser färgen så bra, gröna är dom i vilket fall. Ser man inte linserna kan man ju alltid kolla på mitt feta äckliga hår!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: hehe, jag tror mexico är det bättre. hela sydamerika är ju sjukt grymma! just nu är jag lite inne på uruguay. hihi

2010-06-19 @ 00:54:34
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/
Postat av: julia

du är söt min unge!

2010-06-19 @ 13:22:08
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0