Blip, blip, blip, blip.

Nej, jag blir nog inte galen i huvudet av blipljuden när man registrerar (Heter det så? Stämplar kanske?) en vara i kassan. Det var nice i alla fall och bara så ni vet har bananer koden 4011. Känns som att jag aldrig kommer lära mig några koder, men färskpotatis har nog 4833 känns det som.

Nu ska jag kolla på lite mer bilder, sedan ska jag försöka skicka iväg småkillarna från TV:n och se på en riktigt bra film. Blir garanterat Pirates, eller kanske en ordentlig lipfilm, typ PS. I love you? We'll se.

Och just det, fortfarande ingen som vill se bilder på Linnéa?

Kommentarer
Postat av: moster

Hej sweety!



Det är så roligt att läsa din blogg, jag blir så glad då!

You make my day!!!



KRAM Ps I love You

2010-06-11 @ 15:08:21
Postat av: Linnea

haha, ingen vill

förutom jag :D

2010-06-11 @ 15:11:06
URL: http://annalinneaperkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0