Ansiktsmålningar och ballerina-fest

Det var Gårdsfest på dagis idag så jag och Michaela har suttit och målat tigrar, lejon, fjärilar, batman, vasstand, spindelmannen, eldflammor och gud vet vad på alla dom små söta barnen! Det roliga är att dom blir nöjda hur det än ser ut, haha!

Nu sitter jag här, all alone i mitt hus och har inte aning om vad jag ska hitta på. När man har haft fullt fart och fläkt så länge blir man helt ställd när det är lugn och ro och man kan göra vad man vill..

Hade i och för sig tänkt att göra om lite i bloggen, vi får se hur det blir med det faktiskt! Det är ju trots allt fotboll om 45 min. Puss


Ballerina-fest hos mig ikväll? OJA!
(Notera att Hampus ser otroligt lycklig ut...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0