Allt för er!

Var egentligen påväg till sängen men eftersom jag känner ett sånt ansvar gentemot mina trogna läsare satte jag på datorn och skriver nu ett inlägg innan.

Idag var jag på Coop och blipade varor igen. Satt helt själv i en kassa, fan va jag är bra. Tänkte bara säga det.
Imorgon, och tre veckor framöver, är det dagis som gäller. Kommer troligtvis bli en del helger och kvällar på Coop också så räkna inte med någon uppdatering.

Jag överlevde ju min och Linnéas joggingtur, om än med nöd och näppe, så sådana ska det bli fler av också.

Här kommer förresten lite sköna citat:

Linn: Mamma, hur gammal måste man vara för att vara blodgivare?
Mamma: Jag vet inte, men man måste ju uppfylla en del krav.
Linn: Ja, typ att man har bra blod, friskt och så, eller?
Mamma: Ja, och att man inte svimmar!

Emil: Jag tar ett äpple!
Runo: HAHA, det är ju lika stort som din hjärna ju!
45 min senare
Emil: Mamma... Jag orkar inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0